מברשות איפור הסבר

מברשות איפור מאק

בואו נעשה קצת סדר, כל מברשת מיועדת להניח איפור, לטשטש או לתחום אזור מסוים בפנים, לכל מברשת מאק מספר כך שאם יאמרו לכן אותו תדעו לאן לשייכה.

מברשות של מאק הסבר:

הסבר על הסרטון:

אם שערות המברשת של מאק לבנות תדעו שזו מברשת משיער אמיתי ולא סינטטי, הדבר אומר שהנחת האיפור לא תהיה כבדה מדי כי השיער האמיתי סופח אליו חלק מהחומר, בשונה מהסינטטי, לכן אם אנחנו רוצות שהאיפור לא יראה כבד מדי באבקה כמו בצללית למשל- ניקח את המברשת הלבנה, אם נרצה להניח צללית מחומר נוזלי ניקח את הסינטטי.

217SH Blending Brush

המברשת נועדה להנחת צללית בטשטוש- ערבוב עם אחרת כשלוקחים מעט מהחומר, טופחים את המברשת ועוברים על אותו המקום מספר פעמים בעזרת שיערות המברשת, כך החומר ישתלב יפה על העין, לא יראה כבד ואגרסיבי.

224 Tapered Blending Brush

מברשת זו נועדה גם כן לטשטוש וערבוב צלליות, אך עימה נשתמש לאחר שהשתמשנו במברשת 217 וזאת כדי להוריד את הגרגירים ולטשטש יותר את הקצוות.

239SH Eye Shader Brush

מברשת זו מיועדת להנחת צללית כשהיא בעלת יכולת איסוף חומר יותר גדולה, לכן אם תרצו לטשטש השתמשו ב-217, אם תרצו שכבה אחידה ויפה, בדרך כלל נשים אותה מעל קונסילר או בסיס של MAC ואפילו מתחת לצללית נוזלית בגוון קרם כדי שהשכבה האבקתית תראה כיחידה אחת ולא מפוזרת אז נשתמש במברשת זו, ניתן להשתמש בה גם לעפעף התחתון.

221 Mini Tapered Blending Brush

מברשת זו זהה למברש 217, אך היא יותר צרה, לכן אם תרצו להיכנס יותר לפרטים מדוייקים ועדין ליצור את האפקט המטושטש, המעושן, השתמשו במברשת זו, כמו קשת העין למשל לעיניים צרות כאשר העפעף צר יחסית, אז 217 לא תוכל להביא אותך לרמת הגימור הנכונה, לכן המברשת 221 הומצאה למטרה זו.

242 Shader Brush

המברשת היא סינטטית, המיועדת לצללית קרמית, או נוזלית, היא גם יכולה לעזור באזורים הפחות נגישים של המייק אפ כמו מאחורי הנחירים, הסנטר וגם לכסות פצעונים בעזרת קונסילר, ניתן גם להניח קונסילר בשקע העין בעזרת המברשת הזו היא מניה את החומר ממש טוב, עוד דבר חשוב- בגלל שהיא סינטטית היא אוספת פחות בקטריות מהעור מאשר מברשת בעלת שיער אמיתי- אבל בעזרת נקיון טוב הכל יוצא.

212 Flat Definer Brush

המברשת מיועדת לשימוש בקו הריסים, תוכלו להניח צללית אבקתית או נוזלית בקו הריסים, ניתן להשתמש גם בקו הריסים התחתון ולהיכנס עימה למקומות הצורכים הצללה.

208 Angled Brow Brush

מברשת המיועדת להצללת גבות ניתן להניח עימה כל סוג איפור אבקתי או נוזלי, הסיומת הזוויתית שלה נותנת מראה יותר חד וניתן למשוך עימה דמוי שיערות בגבה למילוי בצורה טבעית.

168SH Large Angled Contour Brush

המברשת מיועדת לסומק, אך ניתן ליצור איתה קונטור לפנים, להשתמש בה בהצללות, היא עשויה משיער טבעי לכן היא איננה מושכת המון חומר והאיפור נראה יותר טבעי ולא עמוס מדי, גודלה סביר ביחס למברשות אחרות שהן בעלות משטח רחב יותר ולכן זה לא תמיד יכול להתאים לכל אחת, לכן 168 מעולה עבור כל אחת.

188SH Small Duo Fibre Face Brush

המברשת נועדה לשטשוש וערבוב החומר להשתלבות כמו הקונסילר שישתלב עם המייק אפ, האזור הלבן אוסף פחות חומר והשחור יותר חומר, כך שתמרחו קונסילר וטשטשו אותו עם המברשת הוא המברשת לא תאסוף את רוב החומר אלה תפזר אותו להשתלבות וכיסוי מלא יחד עם המייק אפ.

135 Large Flat Powder Brush

המברשת נועדה לאבקות, הצללות וברונזר, בגלל השיער הטבעי שלה היא משאירה מעט חומר ולא מעמיסה, היא מטשטשת תוך כדי את החומר ויוצרת מראה עדין ולא אגרסיבי.

129 Powder/Blush Brush

המברשת מיועדת לפודרה, סומק ואבקות אחרות, אפשר ליצור עימה גם הצללות כי יש לה גבעה והיא לא שטוחה, לכן איסוף החומר והשמתו על הפנים יהיה נקודתי ולא בומבסתי מדי, יש לטפוח את המברשת לאחר איסוף החומר האבקתי לפני השמתו על הפנים כדי שלא יהיו גרגירים יתרים.

https://youtu.be/C92We533QGE

הסבר על הסרטון:

224 Tapered Blending Brush- הזכרנו בסרטון הקודם, מברשת ערבוב וטשטוש צלליות במיוחד באזור קשת העין.

221 Mini Tapered Blending Brush- גם היא הוזכרה בסרטון הקודם, היא יותר מתמקדת נקודתית במקום, כאשר נפזר חומר בקשת העין הלוך וחזור המיקוד יהיה בתוך קשת העין ולא יצא ממנה.

217SH Blending Brush- אי אפשר בלעדיה חייבת להיות בכל תיק איפור, בכדי ליצור עימה עיניים מעושנות נשתמש בה בקצוות אך בהחלט אפשר להיכנס עימה אל קשת העין, רק שהיא גדולה יותר מה-221, לכן למי שיש עיניים צרות יותר עדין רק לטשטש עימה בסוף ובסיומות.

210 Precise Eye Liner Brush

מברשת זו נועדה לאיילינר נוזל או קרמי, החדות שהיא נותנת לקו פשוט מדהימה, היא צרה וישרה לכן הקו יצא מושלם ובגלל שהיא צרה תוכלו לשחק עם העובי של האיילינר באיזו צורה שתרצו כי תוכלו ליצור משולש צר או עבה בעזרתה  ולמלאו בסיומת העין.

135 Large Flat Powder Brush- גם עליה דיברנו קודם לכן, מתאימה לאבקות, נוחה לשימוש עם ברונזר בגלל שהיא גדולה וצרה, נוחה לקונטור אם ניצור את הספרה 3 בצידי הפנים כקונטור, מכסה אזור גדול כמו למשל הצוואר בניגוד לאחרות שהן צות יותר.

170 Synthetic Rounded Slant Brush

מברשת זו נועדה לקבע מייקאפ, היא שימושית עבור חומר נוזלי ואבקתי, בעלת כיסוי מלא, היא מניחה את המייק אפ בצורה יפה על הפנים ואם עדין יש פסים של משיכות המברשת, ניתן לטפוח עימה על המקום והם נעלמים מיד. ניתן לקבע עימה גם קונסילר מתחת לעיניים, היא מעט אלכסונית ולכן אפשר להיכנס עימה לאזור השקע.

168SH Large Angled Contour Brush- גם עלייה דיברנו בסרטון הקודם, היא זויתית במקצת, מעוגלת, המתאימה לאבקות, מתאימה לקונטור והצללות הפנים, יחד עם זאת היא מתאימה עבור מי שלא יכולה להתעסק עם העובי אלה רוצה משהו יותר נוח וקל, כמו למשל המברשת 135.

MAC 129 Powder/Blush Brush- גם אותה הזכרנו קודם לכן, מכסה בצורה מושלמת את אזור הלחיים, מיועדת לסומק, אבקות בעיקר, לא לסומק נוזלי או קרמי, בגלל שהיא מיועדת לאבקה ניתן לפדר גם פודרה בעזרתה.

MAC Tapered Face Brush- המברשת כבר לא ממש איתנו חברת MAC הוציאה ליין חדש, במקומה יש את

126 Split Fibre Large Face Brush / Fruity Juicy

המברשת מיועדת לאבקות, אם יצרתן שכבה של פודרה בשקע העין ובאזור הלסת היא תוריד את השכבה הזו היטב, היא משמשת גם להצללות ופיזור פודרה על הפנים.

 

 

תגובה (1)

  1. […] נועדה לערבוב וטשטוש צלליות, היא מזכירה מאד את המברשת 217 של MAC רק רכה יותר לכן ניתן להניח איתה חומר בתפזורת ולא […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *