איפור קיץ, מדריכי איפור

איפור לנערות 12-15

מגיל 12, ברגע בו אנחנו הופכות מילדות לנערות, מגיע השלב בו אנחנו רוצות להעצים את עצמנו ומגלות כי הטיפוח הוא שלב ממשי בקיומנו כבת. לכן לאותן בנות אשר רוצות לדאוג לטיפוח והיופי שלהן וכדי לתת להן ביטוי ריכזנו כמה סוגי וידאו אשר יסבירו לכן איך לעשות זאת נכון.

https://youtu.be/Dv3NI7dkin8

אופציה ראשונה:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- לשטוף פנים ולמרוח סבון פנים. בלה משתמשת במוצר Vanity Planet ultimate skin spa system ובסבון Kate Somerville eradikate cleanser  לעור רגיש ונמנעת מהנחת הסבוןעל גבי העור בעזרת הידים, אלה בעזרת המכשיר שמעשה את עור הפנים ומרגיע אותו.

2.  שלב שני- קרם פנים, נשתמש ב-LUSH ocean salt exfoliator

מריחת קרם פנים הוא שלב סופר חשוב באיפור, הוא שומר על עורכן רעננן ובמיוחד שומר על גמישות ורוך לאורך שנים ומונע ממנו להתבגר מהר, הקפידו על מריחת קרם פנים בכל יום, עוד תודו לי על כך בשנים מאוחרות יותר.

בלה מורחת את חמאת הפנים LUSH ocean salt exfoliator, האפקט שלו נותן עור רך וגמיש לאורך זמן, כאשר הוא מתאים לעור רגיש, אך כל אחת שתשים את הקרם המתאים לה.

3. שלב שלישי- פריימר, נשתמש ב- Smashbox primer water

לפני הנחת האיפור נשים פריימר, המוצר שומר על האיפור לאורך זמן, אם יש עור שמנוני מונע מהשמנוניות להתפרץ על האיפור ושומר על העור ממגע ישיר עם האיפור.

נשפריץ מעט מהפריימר ונמתין מספר דקות שיתייבש ויתייצב על העור

4. שלב רביעי- המיק אפ, נשתמש ב- Nars sheer glow foundation – barcelona

נפזר מספר נקודות של החומר על הפנים ובעזרת מברשת איפור ונפזר את החומר על גבי עור הפנים.

5. שלב חמישי- הקונסילר, נשתמש ב-Urban Decay naked skin concealer – light/medium neutral

את הקונסילר נמרח באזור העפעפיים ומתחת לעיניים, בעזרת מברשת הקונסילר נצייר קוים לכל העפעף העליון ולאזור מתחת לעין ובעזרת מברשת איפור דקה נטשטשם ונשלבם יחד עם המייק אפ, נעשה זאת גם על קשת האף נמרח קו ארוך ונטשטשו אל המייק אפ.

6. שלב ששי- הפודרה, נשתמש ב-Face of Australia translucent loose powder


ראשית נקח מברשת איפור רכה עבה ומחודדת מעט בחוטם, עימה נפדר על אזור הקונסילר ונקבעו. לאחר מכן ניקח מברשת עבה לאבקה ונפדר בעזרתה את הפודרה על כל הפנים.

7. שלב שביעי- הצללת הפנים, נשתמש בפלטה ABH contour kit – light/medium

נשתמש בשני הגוונים החומים בשורה השנייה כאשר ניקח את הגוון האמצעי והשלישי, נערבב בניהם בעזרת מברשת איפור ונפזר את החומר על אזור עצמות הלחיים, ברכות ובקו המצח וכן גם באזור הלסת.
8. שלב שמיני- הסומק נשתמש ב-Too Faced blush – justify my love


בעזרת מברשת לסומק, נסמוק מעט את הלחיים עם החומר, כאשר נתחיל בתנועות סיבוביות על גבי תפוח הלחיים ונעלה מעלה אל עצמות הלחיים.
בעזרת banana powder נתן מעט אור לאזור השקוע מתחת לעיניים

הגוון צהוב בכדי לטשטש את השחור של השקיות מתחת לעיניים, לכן ניקח את אותה המברשת של הפודרה הקודמת ונפזרה מתחת לעיניים.

9. שלב תשיעי- הצללת העיניים ,נשתמש באותה פלטה של הצללת הפנים, נעבור עם אחד החומים על אזור קשת העין בעזרת מברשת דקה ונטשטש את הקו היטב, או שנשתמש בעזרת מברשת מטשטשת וכך נערבב את החומר תוך כדי סיבוביות על גבי קשת העין, נעשה זאת על גבי העפעף התחתון גם כן.

10. שלב עשירי- המסקרה, נשתמש ב-essence mascara

נבריש את הריסים בעזרת המסקרה בתנועות זיג זג מתחילת הריסים שנמצאים בקו הריסים עד לסופם כך זה יעריך את הריסים כלפי מעלה.

11. שלב אחד עשר- השפתיים, נשתמש ב- kylie cosmetics candy k

נמרח את הגלוס על השפתיים ואנחנו מוכנות לצאת לדרך.

אופציה שנייה:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- הפריימר, נשתמש ב- Tarte BB Tinted Primer – light

נמרח אותו על הפנים כמו שמורחים קרם, זהו בסיס להנחת האיפור, יש לו גוון בהיר והוא נותן בוהק לעור הפנים.

2. שלב שני- המייק אפ, נשתמש ב-  Urban Decay Naked Skin Foundation – 4.0 ו-Nars All Day Luminous Weightless Foundation – Deauville

נערבב בין שני הגוונים ובעזרת ספוגית איפור נפזר את החומר על הפנים בשכבה אחידה.

3. שלב שלישי- הגבות, נמלא את הגבות בעזרת- Smashbox Brow Tech Gloss Stick – Brunette

תחילה נבריש את הגבה בעזרת המברשת שנמצאת בצידו השני של העיפרון, לאחר מכן נמלא את הגבות בעזרת קו תחתון וקו עליון לגבה ואז נקוקו קוים עדינים בפנים הגבה בתוך התווך שיצרנו, כעת נבריש בשנית את הגבה במברשת זה יטשטש מעט את החומר, נמלא עוד אם צריך במקומות שהעור חשוף, חשוב לא לגעת באזור תחילת הגבה כדי שהגבה לא תראה מצוירת, את תהליך צביעת הגבה ניצור מעט אחרי שיערות הגבה הראשוניות.

4. שלב רביעי- הקונסילר, נשתמש בעט קונסילר של YSL Touche Eclat – 3.5

נמרח כמה קוים מתחת לעין בעזרת החומר, מאחורי הנחירים, על גשר האף, באזור הגבות- נתחום את הגבות בעזרת קו תחתון וקו עליון למראה נקי יותר של הגבה, ובעזרת האצבע נטשטש את החומר אל המייק אפ לשכבה אחידה. אפשר להשתמש גם בספוגית איפור לטשטוש.

5. שלב חמישי- הסומק, להסמקת הלחיים נשתמש ב-becca bit set- guava

ניקח מעט מאד מהחומר ונתפח עם האצבע 3 נקודות, אותן נטשטש גם כן בעזרת האצבעות עד לכדי הסמקת הלחיים.

6. שלב ששי- הצללת העיניים, נשתמש ב- nyx jumbo eye pencil Sparkle Nude ו- nyx jumbo eye pencil Iced Mocha

את הגוון הבהיר יותר Sparkle Nude נמרח תחילה- ממש בקלות נמרח אותו על כל העפעף העליון ומתחת לקו הריסים התחתון- בעפעף התחתון, את הגוון הכהה יותר Iced Mocha נמרח בצמוד לקו הריסים העליון נעלה לקשת העין ובשליש של העפעף התחתון ניצור גם כן קו.בעזרת האצבע נטשטש את קו זה ונתמיע אותו פנימה.

7. שלב שביעי- השימר, נשתמש ב-Becca Shimmering Skin Perfecter – Opal

ניקח מעט מהחומר ובעזרת מברשת דקה נפזרו על עצם הלחי, על גשר האף ומעל לשפה העליונה, ניתן גם לעשות את אותו הדבר בשפה התחתונה, מתחת לקו הגבות ובנקודת תחילת העין וטיפונת בתחילת הקו הצמוד לקו הריסים התחתון. נטשטש הכל בעזרת האצבע.

8. שלב שמיני- המסקרה, נשתמש ב-Nars Audacious Mascara

נבריש את הריסים במסקרה.

9. שלב תשיעי-הצללת הפנים  Marc Jacobs Light Filtering Contour Powder – Mirage Filter 40

בעזרת הגוון הבהיר נבהיר את כל האזורים בהם השתמשנו קודם לכן בקונסילר כמו מתחת לעיניים, על גשר האף וכן בשקע מתחת לאף, על המצח ובסנטר. בגוון הכהה ניצור קו בין עצמוצ הלחיים כאשר ניקח מעט מאד מהחומר ונתחיל לפדר אותו על אזור זה, וכן גם באזור הרכות ובקו השיערות.

אופציה שלישית:

https://youtu.be/tcPFKKmt_mo

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- קרם לבוהק, נשתמש ב- lancer dani glowing skin perfector

נמרח את המבריק רק בנקודות הבולטות בפנים, מעל עצמות הלחיים, גשר האף, מעל השפה העליונה ובמצח.

2. שלב שני- הגבות, נשתמש ב-abh dip brow pomade in medium brown

אליזה משתמשת בגוון medium brown אבל כל אחת והצבע שמתאים לה, בעזרת מברשת אלכסונית דקה ניצור קו מתחת לשיערות הגבה ונכהה מעט את אזור סוף הגבה, עם החומר שנשאר לנו על המברשת נמלא את תוך הגבה ולבסוף נמשוך קוים בשערות בתחילת הגבה למילוי.

3. שלב שלישי- הקונסילר,נשתמש ב- amazing concealer hydrate

נתחום בעזרתו את אזור הגבות מתחת, מעל ובנקודת האמצע ובעזרת מברשת נטשטש את הקונסילר,  לאחר מכן ניקח את הקונסילר- nars creamy concealer in custard

נעבור על האזורים מתחת לעיניים, גשר האף, הסנטר, באזור ה-T שבין הגבות ונטשטש את אזורים אלו בעזרת מברשת, היקח את הקונסילר- amazing concealer in light honey

איתו נכהה את האזורים שבאים אחרי הקונסילר הבהיר, ננקד שלוש נקודות בכל צד בעצמות הלחיים,נתחום גם את האף, את האזור מעל ל-T , וקוים אלכסוניים שמתחילים בסוף העפעף התחתון ומסתיימים ברכה, נטשטש את כל האזורים וכאך בעצם אנחנו מכסים את האזורים בלי חומר כלל בשאר הפנים, כיוון שנוריד תוך כדי תפיחות בעזרת המברשת לאזורים החשופים.

4. שלב רביעי- הפודרה, נשתמש ב- amazing cosmetics velvet mineral powderset

נפדר את כל האזורים הבהירים בפנים ונקבע את הקונסילר, תחילה באזור מתחת לעיניים, אחר כך באזור האף, הסנטר, במצח ואזור שמעל הגבות ולסיום באזור הלסת.

5. שלב חמישי- הברונזר, נשתמש ב- too faced sweethearts bronzer in sweet tea

בעזרת הברונזר ניתן חמימות לפנים, נפזרו בעזרת מברשת בין עצמות הלחיים, באזור קו השערות שקרובות למצח, מתחת ללסת ובצוואר מעט.

כעת ניקח את הברונזר- too faced chocolate soleil bronzer in medium to deep

איתו נכהה את אזור האף ובכך ניצור אור וצל, נעשה זאת בעזרת מברשת רכה בינונית, ניקח מעט מהחומר ונפזרו מתחת לחוטם, ניצור שני קוים לאור האף ונטשטש את האזור בעזרת מברשת רכה עבה, ניצור קו מתחת לשפה התחתונה גם כן זה יצור אשלייה של שפתיים גדולות יותר.

6. שלב ששי- האייליינר, ניקח את העיפרון- loreal voluminous liner noir

ניצור בעזרתו מראה חתולי- נמשוך קו אלכסוני ונחברו אל קו הריסים של העפעף העליון, כאשר נתחום רק שני שליש מהעין ולא את כולה עד תחילת העין.

7. שלב שביעי- המסקרה, נשתמש ב-too faced better than sex mascara

נבריש את הריסים במסקרה ונעגלם.

8. שלב שמיני- הסומק, נשתמש ב-mac blush in prism

נסמוק את הלחיים בעזרת מברשת צרה רכה ונבריש את הלחיים מעצות הלחיים עד התפוחים.

9. שלב תשיעי- ספריי קיבוע- נשתמש ב- urban decay all nighter setting spray

נרסס מעט על האיפור ונקבעו למשך כל היום.

10. שלב עשירי- הבהרה, נשתמש ב- colourpop highlighter in flexitarian

בעזרת האצבע ניצור נקודות אור על הפנים עם החומר, ניקח מעט ממנו ונמרח מעט על החוטם, מעל השפה העליונה, מעל עצמות הלחיים, מעט בתחילת קשת האף,בעזרת מברשת דקה בנקודות תחילת העיניים ומעט נמשוך את החומר אל קו הריסים התחתון רק בתחילתו, לבסוף מתחת לגבה.

11. שלב אחד עשר- השפתיים, נשתמש ב- younique lucrative lip gloss in luxe

נבריש בעזרת מברשת הגלוס את השפה התחתונה ונחתום את השפתיים יחד, אם צריך חזרו על פעולה זו שוב כדי שהגלוס ישתלב בין השפתיים ויתפזר על הכל.

אופציה רביעית:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- קרם לחות, נשתמש ב-Fresh Face Cream

מרחו את הקרם על כל אזורי הפנים והמתינו מעט שיספג.

2. שלב שני- המייק אפ, נשתמש ב- Bare Minerals Tinted Hydrating Gel Cream

ניקח מברשת רכה עבה ובעזרתה נכסה את כל אזורי הפנים, הצוואר והאוזניים למראה אחיד, למייק אפ אין כיסוי מלא הוא נותן מראה זוהר אבל נראה טבעי על העור ולא מסתיר נמשים וכיוב.
3. שלב שלישי- הקונסילר, נשתמש ב-Bobbi Brown Concealor

נמרח 3 קוים מתחת לעיניים ובעזרת מברשת רכה נטשטשם, נעלה עם המברשת גם לעפעף העליון עם החומר שנשאר על המברשת כדי שהגוון ישתלב ויכסה את כל ערובת העין.

4. שלב רביעי- הגבות, ניקח את העיפרון- Marc Jacobs brow pencil

בעזרת המברשת שנמצאת בקצהו השני של העיפרון נבריש את שיערות הגבה כלפי מעלה ונתחום קו מתחת לקו שיערות הגבה, נבריש בשנית, נעלה טיפה את החומר בעזרת ההברשה אך לא יותר מדי, אלה בכדי לטשטש את הקו.ניצור קוים עדינים בתחילת הגבה לדמוי שיערות למראה טבעי. לאחר מכן ניקח את המסקרה לגבות- Anastasia Beverly Hills Brow Gel

נבריש את שיערות הגבה בעזרת המסקרה וזה יחזיק לנו את צורת הגבה לאורך כל היום.

5. שלב חמישי- הבהרת הפנים, נשתמש ב- RMS Luminizer

ניקח מברשת רכה בעלת חוטם ונפזר בעזרתה את החומר על האזורים של עצמות הלחיים, הרכות, המצח, בין הגבות, אף- ניקח בעזרת האצבע מעט מהחומר ונשים על החוטם, נמשיך לשפה העליונה והשקע שמתחת לאף, ניצור גם נקודות אור באזור תחילת העיניים.

6. שלב ששי- הסמקת הלחיים, ניקח את bite beauty multistick cashew

בעזרתו ניצור הסמקה ללחיים, נצייר נקודה בתפוחי הלחיים ובעזרת ספוגית איפור נטשטשה ונעלה עימה את החומר כלפי מעלה בין עצמות הלחיים ונשטש את כל אזור הלחיים.
7. שלב שביעי- המסקרה, נשתמש ב-Benefit Roller Lash

נבריש בעזרת המסקרה את הריסים העליונות ומעט את התחתונות, המראה פותח את העין.

8. שלב שמיני- השפתיים, נשתמש ב-bite beauty multistick blondie

הגוון הוא ניוד מט, כשנמרח אותו על השפתיים הוא לא יהיה בוהק אבל ייתן נראות טבעית ובעלת נפח לשפתיים.

9. שלב תשיעי- ספריי קיבוע, נשתמש ב- urban decay all nighter setting spray

רססו מעט והאיפור ישאר ויעמוד על מקומו לאורך כל היום.

אופציה חמישית:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- קרם לחות, נשתמש ב-origins original skin

כל אחת שתמרח את הקרם לחות הטוב ביותר עבורה, בסרטון הבחורה משתמשת בקרם הספציפי הזה שהוא מסנן קרינה ועשוי מצמחים.

2. שלב שני- הקונסילר, נשתמש ב-Maybelline New York Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer, Light 120, 0.2-fluid Ounce

איתו נכסה את כל האזורים אותם אנחנו רוצות להבהיר, מתחת לעיניים, בין הגבות, גשר האף, תחימת האף, עצמות הלחיים, השקע מתחת לאף והסנטר.

3. שלב שלישי-  נשתמש ב- Amore Pacific Iope Air Cushion-xp Cover #21 Sunblock SPF50/pa+++(15g+ Refill 15g)

בעזרת מברשת Innisfree smart blending brush

ניקח מעט מהחומר ונתחיל לטשטש עימו את הקונסילר שייתן גוון ומאין הצללה, נכסה כך את כל אזורי הפנים.

4. שלב רביעי- הגבות, בעזרת עיפרון Anastasia Brow Wiz-Taupe

נבריש את שערות הגבה במברשת שבתחתית העיפרון ובעזרת העיפרון נמלא את הגבה כאשר נעקוב אחר הצורה הטבעית שלה, ניתן לטשטש את הקווים שיהיו יותר רכים בעזרת הברשה נוספת.

אם אתן בהירות או שהגבות יותר מדי כהות עבור עור הפנים שלכן או שהן לא משתלבות בגוון השיער, השתמשו במסקרה לגבות Etude House Color My Brows #5 Blondie Brown

הברישו את שערות הגבה, כך היא לא תראה כהה מדי ותהיה רכה עדינה ומשתלבת עם השיער.

5. שלב חמישי- הצללת העיניים, נשתמש ב-Shimmer eyeshadow suggestion

ליצירת גוון טבעי וחם נשתמש בשימר ונתפח אותו על העפעף העליון בעזרת האצבע.

ניקח את העיפרון Charlotte Tilbury Brown Eyeliner

נעבור עימו בתוך קו הריסים העליון, צאו עימו החוצה וצרו קו למראה חתולי, לאחר מכן צרו קו מעל לקו הריסים העליון מסופה עד תחילתה של העין, לאחר מכן צרו קו בשליש האחרון של העפעף התחתון להתמזגות והשתלבות עם הקו שבעפעף העליון, קחו מברשת רכה דקה וטשטשו עימה את הקו העליון והתחתון והשאירו את הקו האלכסוני נקי.

6. שלב ששי- הריסים, השתמשו ב- CoverGirl LashBlastFusion Mascara Very Black 860, 13.1 ml, 1 Tube ומעגל ריסים Shiseido 213 Eyelash Curler with Free Refill

אם אתן יודעות להשתמש במעגל ריסים, עשו זאת. אם לא ותרו על השלב הזה והמשיכו למסקרה, הברישו את הריסים עגלות אותם כלפי מעלה ומעט בריסים התחתונות שיפתחו לכן את העיניים.

7. שלב שביעי- הברונזר, נשתמש ב- theBalm Desert, 6.39 g

ניקח את אותה מברשת לקונסילר ונפזר עימה את החומר בין עצמות הלחיים ומתחת ללסת, נפזר גם באזור המצח כאשר נתמקד בסביבו ולא בתוכו, בסיום ניצור צורת 3 מאמצע כאשר ניקח חצי פרצוף והנקודה הראשונה תהיה בקו השיערות לכל האורך עד לעצמות הלחיים, נכנס אליהן ונצא אל הלסת, כך נעשה גם בצידו השני של הפנים.

8. שלב שמיני- השפתיים, נשתמש ב- theBalm Meet Matte Hughes Lip Color, Honest

נמרח מעט ממנו על השפתיים,נמרח אותו על השפה התחתונה ונחתום את שתי השפות יחד נתקן בעזרת האצבע עם צריך ובשביל המראה הרך יותר ניקח ספוגית פודרה ופשוט נתפח בה את השפתיים פעם אחת.

https://youtu.be/Dv3NI7dkin8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *