מדריכי איפור

איך למרוח אודם

אודם בהחלט נותן לכן מראה אחר, גם אם אתן לא ממש רוצות להתאפר אבל רוצות שינוי אודם בלבד ישנה לכן את המראה, כמובן שיש לו מגוון צבעים ומגוון אפשרויות, אודם סטיק, ליפגלוס, אודם במשטח ועוד, יש לכן כל כך הרבה אפשרויות ובעזרת עפרונות תיחום תוכלו לעצב לעצמכן את השפתיים המושלמות אז איך עושים את זה?

אופציה ראשונה:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון-ניקח את החומר שנשאר לנו במברשת האיפור של המייק אפ ונפזר על השפתיים
  2. שלב שני-ניקח את הגלוס abh carina

ניקח מברשת לשפתיים ונמרח עליה ישירות מהמברשת של הגלוס את החומר, נתחיל לצייר עימה את קו השפתיים שלנו, ניצור תחילה את הלב של השפה העלינה, ניצור את שתי הקשתות שבלב כשניצור בניהן X , לאחר מכן ניקח עוד מהחומר על גבי המברשת נלך עם המברשת מקצה השפה עד ל-X, כדי ליצור פעולה זו נפתח מעט את הפה, כעת נשלים את הקו העליון,נלך מהקשת עד לקו שיצרנו מתחתיו אל סיום השפה.

כעת נמלא את השפה במברשת של הגלוס.

את השפה התחתונה נמלא באמצע השפה עם מברשת הגלוס ולאחר מכן ניקח עוד פעם את מברשת השפתיים ונמלא אותה בחומר ממברשת הגלוס, נלך עם הקו מתחילת השפה אל האמצע ונמשוך קו בשני צידי השפה, כעת שכל השפה מלאה ניקח את מברשת הגלוס ונעבור על השפתיים עימה למראה האמיתי של הגוון.

3. שלב שלישי חידוד השפתיים- ניקח קונסילר, abh concealer

בעזרת מברשת קונסילר נעבור צמוד לקו השפתיים באזורים אותם אנחנו רוצות לחדד.

אופצייה שנייה:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- לתחום את השפתיים בעזרת עיפרון- Avon True Colour Glimmerstick Lip Liner

לתחום את השפתיים לפי הקו הטבעי של השפתיים בגוון ניוד.

2. שלב שני- השפתון, נשתמש ב-Avon True Colour Lipstick 66316

נתחיל מהשפה התחתונה, נמשוך קו מנקודת תחילת השפה התחתונה אל אמצע השפה, כך גם בצד השני, נמלא את אמצע השפה, נעלה אל השפה העליונה נמלא חצי אחד ולאחר מכן את החצי השני והאודם יישב בצורה זהה ונכונה.

אופציה שלישית:

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- האודם, נשמש ב-MAC Cosmetics Ruby Woo

תחילה נמרח את הגוון על השפה התחתונה מהאמצע ונכסה את כל השפה ביתר המקומות, לאחר מכן נעבור לשפה העליונה ונמרח את האודם לא מתחילת השפה אלה נשאיר חצי סנטימטר למילוי.

2. שלב שני- ניקח מברשת איפור דקה במיוחד לשפתיים, Tarte lip brush

ניקח מעט חומר בעזרת המברשת ונתחום את האזור שלא צבענו קודם לכן, בגלל שהמברשת דקה היא מאפשרת לנו למשוך קו בצורה שאנו רוצות. אם יש צורך אז נתחום את השפה ונערוך תיקונים בעזרת המברשת.

עשי ואל תעשי- טיפים למריחת אודם בצורה הנכונה

https://youtu.be/cDSzT_JoW4w

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- מריחת בליסטיק או כל חומר שמנוניי אחר שמגן על השפתיים, תנו לו להישפג מעט ויבשו עם טישו את השאריות, אל תעשי- אל תמרחי ישירות על החומר השמנוני כי האודם לא יישב טוב, הוא יימרח ויראה נוזלי על השפתיים
  2. שלב שני- פדרי מעט פודרה על השפתיים שיהווה משטח טוב להנחת האודם. אל תעשי- אל תמרחי כמשטח עיפרון בהיר יותר מהאודם כי השפתיים יראו צרות יותר.
  3. שלב שלישי- מרחי מעט מהחומר על גבי מברשת דקה ובעזרתה מרחי על השפתיים את החומר, התחילי מהשפה התחתונה ולאחר מכן מרחי על השפה העליונה, לאחר שמרחת את האודם תוכלי להשתמש בעפרון בגוון זהה לאודם כדי לתחום את השפתיים. אל תעשי- אל תמרחי גוון כהה יותר מהגוון של האודם זה יראה נורא, מה שכן אם כבר עשית זאת ערבבי אותו בגוון של האודם ואז זה ישתלב בצורה יפה עם האודם, זאת ניתן לעשות בעזרת מברשת דקה.
  4. שלב רביעי- בשביל ליצור שכבה על גבי שכבה כדי שלא יירד האודם נשתמש בטישו, אותו נניח על השפתיים ואז נמרח בשנית את האודם. אל תעשי- אל תמרחי גלוס או אודם מבריק להבליט שפתיים יבשות זה יראה לא טוב ולא יראו את הקו היפה של השפתיים.
  5. שלב חמישי- בשביל לנקות את האודם ולתת חדות לשפתיים השתמשי בקונסילר ומברשת אלכסונית לתת מראה יותר חד ונקי, מרחי רק בקצוות הנושקות לכיוון השפתיים. אל תעשי- אל "תנשקי" את הטישו או כל דבר אחר כדי לתת מראה מט, זה פשוט מוריד את האודם ולא נשאר לאורך כל היום.
  6. שלב ששי- פדרי מעט פודרה בעזרת מברשת דקה לאבקה כדי שלא יראה נוזלי מדי בקצוות וישמור על הקו שלו לזמן ממושך יותר. אל תעשי- אם את אוכלת משהו נוזלי פשוט אל תמרחי לפני אודם.
  7. שלב שביעי- תחבי לפיך אצבע והוציאי- כך שאריות האודם לא ימרחו לך על השפתיים.

המוצרים שמוצגים בסרטון:

Urban Decay Vice Lipstick 714 (mega matte)

Urban Decay Vice Lipstick Zealot ( metallized)

Urban Decay 24/7 Lip Pencil Bad Blood (red)

Urban Decay 24/7 Lip Pencil Interrogate (nude)

MAC Lip Pencil Vino (deep wine)

Laura Mercier Translucent Powder

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *