איפור עיניים, איפור ערב

איך להניח צלליות

הצלליות הן חלק חשוב באיפור, שכן הנחת צללית משחקת תפקיד חשוב במראה שלנו, אם אנחנו רוצות מראה דרמטי או מראה נקי, מראה חתולי או מראה מעושן, לשם כך נצטרך להניח צללית ליצירת המראה, אך מה לעשות, לא כל אחת יודעת להניח צללית, שכן המראה יכול להפוך מהרצון לכישלון, אז לשם כך נלמד מספר שיטות להנחת צלליות בצורה נכונה.

אופצייה ראשונה: מראה טבעי וזוהר

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- פריימר לעיניים, נשתמש ב- Benefit Eyeshadow Primer Stay Don't Stray

שלב זה הוא שלב חשוב מאד, כי אנחנו צריכות בסיס להנחת האיפור, בלי בסיס הצלליות נמרחות ודהויות, הן כי יש לנו שמנוניות בעפעפים, הן בגלל הדמעות והן בגלל שהבסיס מחזק את הגוון של הצללית לנראות ממשית ולא כפי שהיא מונחת בלי, כזו דהויה וחסרת חיות.

ניתן להשתמש גםבקונסילר כבסיס, אך הכי טוב להניח קונסילר לפני ואז את הפריימר כדי לתת כיסוי מלא.

יש להניח מעט מהחומר על העפעף העליון ובעזרת האצבע לכסות את כל האזור עד לגבה.

2. שלב שני- הצלליות, נשתמש בצלליות של Makeup Geek ב- Vanilla Bean

בצללית לקשת העין בשני גווני טון מגוון העור Creme Brule

ובצללית זהובה-Magic Act

נתחיל עם קשת העין,נניח את הצללית Creme Brule בתוך קשת העין, אם העפעפים נבלעות אז תניחו מעל קשת העין ואם העפעפים גדולות אז תניחו מתחת לקשת.

בעזרת מברשת xoBeauty Brushes in Eyeshadow Blender

נניח את הגוון על המברשת נתפח אותה מעט ובעזרת העברת שיערות המברשת הלוך וחזור וקבעה. נעשה זאת כמה פעמים יחד עם סיבוביות המברשת עד אשר נהיה מרוצות מהתוצאה. נשתדל לא למשוך אותה כלפי מטה כדי לא ליצור מראה נפול לעין, נעצור בסיומת של העפעף כשהוא מקביל בקו אלכסוני לסיומת הגבה.

אם שמתן יותר מדי חומר לטעמכן נקו את המברשת מחומר בעזרת טישו, ואת החומר שיש לכן על קשת העין התחילו להחדיר כלפי פנימה ובסיבוביות כלפי מעלה בכדי ליצור רכות בקצוות.

עם החומר שנותר על המברשת נפזר בעפעף התחתון צמוד לקו הריסים את החומר שנותר למראה יותר מעושן סקסי.

ניקח כעת מברשת שטוחה, עימה נניח את הגוון Magic Act ניקח מעט מהחומר ונתפח אותו גם כן כך תרד השכבה שתמיד נופלת על הלחיים אז כדי למנוע זאת נעשה את פעולת התפיחה.

את הגוון נתפח על העפעף העליון לא נמשוך אלה בתפיחות עדינות לכל כיוון כדי שהחומר יתקבע. נניח את החומר רק על העפעף לא נעלה אל קשת העין ולא נצא מהעפעף כלפי מטה כדי לא לתת תחושה של עין נפולה, נעצור לפני קצה תחילת העין, שם נניח את הצללית האחרונה.

לשלב בין שני הגוונים ניקח את המברשת הראשונה גם אם נשאר בה עוד חומר זה לא משנה כי אנחנו רוצות לשלב ביניהם, אז נעביר שוב את המברשת אל קשת העין להשתלבות.

לאחר מכן לתת תחושה של עין פקוחה נשתמש בגוון Vanilla Bean ניתן להשתמש במברשת השטוחה אם היא נקייה מחומר או מברשת מחודדת.

נניח את החומר על המברשת ונתפח אותה שוב בשביל שלא תיפול אבקה יתרה, ונמרח את החומר בעצם הגבה מתחת לגבה, נעשה זאת גם בקצה של תחילת העין כדי לתת מראה רענן יותר כי לרוב יש לנו באזור זה כהות בעור, לכן הלבן יותר תחושה יותר רעננה.

ניקח שוב את מברשת הערבוב הראשונה ונעביר אותה כדי שהגוונים ישתלבו יחד.

3. שלב שלישי- המסקרה, נשתמש באיזו מסקרה שאנחנו אוהבות, הבחורה בסרטון משתמשת במסקרה של Covergirl 2in1 Bombshell Mascara

כדי לא למרוח את המסקרה על הצללית, נשאיר חצי עין פתוחה ותוך כדי משיכת המסקרה נמצמץ, כך בעצם העפעף ישאר נקי כשהריסים נצבעות. את משיכת המסקרה מעשה בעזרת גלגול המוצר עצמו עם העצבעות.

תוכלו גם למרוח על קו הריסים התחתונות למראה יותר סקסי.

אם נמרח לכן החומר על הצללית, תנו לו להתיישב מעט ולא לנקות על הרגע שזה קרה כדי לא למרוח את כל הצללית, אחרי שהחומר יתייבש קחו צמרון אזניים ועברו על המקום, אם עדיין יש שאריות השתמשו בראש השני של הצמרון ובעזרת מברשת הערבוב עברו על המקום.

אופציה שנייה: עיניים מעושנות

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- הפריימר לעיניים, נשתמש ב- smashbox lid primer light

את הפריימר נניח על העפעף העליון, נמרח מהחומר בתפיחות על העפעף ובעזרת ספוגית איפור נקבעו.

2. שלב שני הצלליות, נשתמש בפלטת הצלליות של trimony palette

ניקח תחילה את הגוון הראשון MATT LIN ונפזרו רק על קשת העין.

כעת ניקח את הגוון שמתחתיו- MATT LOPEZ נפזר אותו גם כן בקשת העין אך נעשה זאת מספר פעמים הלוך וחזור עם המברש.

ניקח כעת פלטה נוספת the balm meet matte palette

נשתמש בגוון MATT ROSEN ניקח מברשת ערבוב דקה יותר ונפזר את הגוון בקשת העין כאשר נרד מעט עם גוון זה אל העפעף, נעשה זאת גם כן מספר פעמים הלוך וחזור מקצה תחילת העין עד קצה סיום העין למראה מעושן.

נחזור לפלטה הראשונה, ניקח שוב את הגוון MATT LOPEZ נפזרו בקשת העין כלפי מעלה.

כעת מאותה פלטה ניקח את הגוון MATT REED הגוון מעט בורדו, נפזרו בעזרת מברשת דקה בקשת העין, נתחיל מקצה תחילת העין עד לסיומת העין.

כעת ניקח את sigma wicked gel eyeliner

נמרח מעט מהג'ל בעזרת מברשת שטוחה על העפעף העליון, נכסה את כולו, אל דאגה, הוא לא ישאר כך, זהו רק בסיס להנחת הצלליות הכהות.

כעת ניקח את הגוון השחור MATT AHMAD מפלטת trimony palette  נקבעו על הג'ל בעזרת מברשת ערבוב דקה, כדי שהמראה יהיה רך יותר נניח מלפני קשת העין גם כן תוך כדי הנחת הצללית על הג'ל, לא ניכנס עם השחור אל קשת העין רק ניצור השתלבות.

כעת ניקח את הגוון MATT REED בחזרה ונניח אותה בקשת העין שתחבר בין הצללית השחורה לצללית שמתחתיה, נעשה זאת בעזרת מברשת ערבוב- הבחורה בסרטון משתמשת במברשת של סיגמה, חשוב לדעת שהערבוב והערבול בין הצבעים לא קורה במשיכה אחת, הדבר נעשה לאחר כמה חזרות לכן קחו את הזמן ועשו זאת בקצב שלכן עד אשר תקבלו תוצאה טובה.

3. שלב שלישי- מסיר איפור, כעת בעזרת מסיר איפור ננקה את הצללית שנפלה מתחת לעיניים,biodermal makeup remover

4. שלב רביעי- הקונסילר, נשתמש ב- mac pro longwear concealer

נניח את הקונסילר מתחת לעין מקו הריסים התחתון עד לשקע. לאחר מכן ניקח מברשת דקה ובעזרתה נתחום את הקו התחתון של הגבה עם מעט מאד מהקונסילר, נשתמש במברשת גם לערבוב הקו ולטשטושו.

ניקח כעת את הגוון פנינה MATT MALLOY מהפלטה the balm meet matte palette ונניח אותו בעזרת מברשת שטוחה צרה על קו הקונסילר כאשר לא נמר יותר מדי ונטשטש מעט את הקו הלבן יחד עם הגוון שמתחתיו, אם הדבר נראה לכן יותר מדי אפשר לעשות את אותו הדבר בעזרת גוון יותר קרמי.

5. שלב חמישי- עפרון שחור, ניקח את העיפרון marc jacobs blacquer eyeliner

נמרח אותו בקו הדמעות העליון והתחתון כדי שלא יראה שום גוון של עור בעין.

ניקח שוב את הגוון MATT AHMAD מפלטת trimony palette ונתחום את קו הריסים התחתון עד לקצה קו הריסים העליון להשתלבות.

ניקח את הגוון MATT ROSEN מאותה הפלטה, אותה נניח מתחת לצללית השחורה שבעפעף התחתון.

6. שלב ששי- המסקרה, נשתמש באיזו מסקרה שאנחנו אוהבות אן משתמשת ב- TARTE-LIGHTS CAMERA LASHES WATERPROOF MASCARA

8. שלב שמיני- הריסים המלאכותיות, בשביל מראה סופר דרמטי נשתמש בריסים מלאכותיות, annytude dainty lashes

אופציה שלישית: מראה חתולי מעושן מעט

הסבר על הסרטון:

  1. שלב ראשון- לפני שנניח את המייק אפ נתחיל בשלב הגבות והעיניים, רק לאחר מכן נקבע את המייק אפ על הפנים, נתחיל ב- Tarte Shape Tape Concealer in Fair

ננקד שתי נקודות בעפעף העליון בעזרת מברשת הקונסילר ובעזרת ספוגית איפור נקבעו.

2. שלב שני- הפודרה, ניקח את  over FX Perfect Loose Translucent Powder

בעזרת ספוגית איפור נניח את הפודרה על הקונסילר בעפעף העליון כך העור יהיה חלק יותר ובסיס מעולה לעבודה עם צלליות.

אם אתן אוהבות לקבע מייק אפ לפני שלב העיניים רצוי לשים את הפודרה מתחת לעיניים ובשקע העין כדי לשמור על נקיון המייק אפ, שכן לאחר מכן אפשר להסיר את הפודרה בקלות.

3. שלב שלישי- הצלליות, נתחיל בצללית ABH Single Eyeshadow in Blanc

בעזרת מברשת ערבוב נפזר את הצללית מעל קשת העין, נבהיר את האזור וניתן לו גוון.

כעת ניקח את הצללית Makeup Geek Single Eyeshadow in Creme Brûlée

בעזרת אותה מברשת ניקח מעט מהחומר ונתפח אותו מעט מהמברשת נביט כלפי מטה ונתחיל לקבע את הצללית על קשת העין, נתחיל בתנועה סיבובית ולאחר מכן נמשוך את המברשת הלוך וחזור, נעלה קצת אל מעל הקשת ושוב נחזור בסיבוביות, נעבור על פעולה זו מספר פעמים כשנוסיף עוד חומר כדי לקבל את התוצאה הרצויה.

ניקח שוב את הצללית הראשונה ABH Single Eyeshadow in Blanc ונעבור עימה על עצם הגבה- מתחת לגבה, נערבבה יחד עם סיומת הצללית הנוספת להשתלבות.

כעת ניקח צללית כהה יותר- Makeup Geek Brownie Points

בעזרת מברשת מעט מעוגלת ניקח מעט מהחומר ונתפח אותו להוצאת שארית האבקה, נתחיל בהנחתו בסיומת העין כאשר הוא לא גולש מעל קשת העין, ניצור מאין משולש בסיומת העין, כעת שהמשולש נראה טוב נמשוך את הצללית אל קשת העין וננשוק לכיוון תחילת העין אך לא עד סיומת העין, נעשה זאת מספר פעמים בתנועות סיבוביות כך שהצללית תראה יפה ומעורבבת היטב.

נחזור שוב אל הצללית Makeup Geek Single Eyeshadow in Creme Brûlée יחד עם מברשת הערבוב ונשלב את הצלליות יחד בעזרת תנועה סיבובית של המברשת על קשת העין.

שוב ניקח את הצללית ABH Single Eyeshadow in Blanc נתחיל בעצם הגבה ונערבבה בסיומת הגוון שמתחתיה להשתלבות.

בשביל לשמור על מברשת נקייה כאשר אנו משתמשות באותה מברשת לכמה גוונים שונים, עדיף שיהיה לצידנו בד כלשהו לנקות את המברשת, אפשר מגבת או סריג שלא בשימוש- אל תעשו כמוה- היא מנקה על הבגדים שלה, לא חבל?

לאחר מכן נקח את הצללית ABH Single Eyeshadow Smoke

 

עימה נחכה שוב את אותה פעולה כמו בצללית Brownie Points ניצור מאין משולש בעזרת המברשת המעוגלת, כאשר נתחיל מקו אלכסוני בסיומת העין בצמוד לקו הריסים נעלה אותו ואז מאותה נקודה הנושקת אל סיומת קשת העין נעלה את הצללית כלפי מעלה, כאשר סימנו ליצור את המשולש ומשיכת הצללית אל קשת העין ניקח שוב את הגוון  Creme Brûlée ונחבר בין כל הצבעים מעלה קשת העין ובסיומה.

כעת ניקח את הצללית Makeup Geek Single Eyeshadow Starry Eyed

בעזרת האצבע נמרח את הגוון על העפעף העליון כאשר נשאיר את סיומת העין בגוונים הקודמים, כלומר נצבע רק שני שליש מהעין, בעזרת המברשת המעוגלת נחבר בין הגוונים להשתלבות נעשה זאת בתנועות סיבוביות של המברשת, נעלה גם לקשת העין ונחבר גם שם בין הגוונים .

כעת ניקח את הגוון Makeup Geek Single Eyeshadow Shimma Shimma

בעזרת מברשת שטוחה ניקח מעט מהחומר בשני צידי המברשת, נתפח אותה ונפזר בעצם הגבה צמוד לגבה את החומר, נעשה זאת גם בנקודת תחילת העין למראה של בוהק ורעננות.

את הפודרה שהנחנו מתחת לעיניים ננקה יחד עם שאריות אבקת הצלליות שנפלו עליה בעזרת מברשת עבה.

כדי ליצור קו אלכסוני מחודד לצללית בסיומת העין ניתן לשים לפני הנחת הצלליות סלוטייפ או לתחום לאחר מכן עם קונסילר או בעזרת פודרה וספוגית איפור לתחום קו ולאחר מכן לטשטשו.

4. שלב רביעי- הריסים המלאכותיים והעיפרון השחור שתוחם את קו הריסים, כאשר הבחורה בסרטון טשטשה את העיפרון בעזרת המברשת המעוגלת.

עפרון ABH Darkside Gel Eyeliner

5. שלב חמישי- צלליות בעפעף התחתון- מעל העיפרון השחור נעבור עם הצללית ABH Single Eyeshadow Smoke בעזרת המברשת המעוגלת, ולאחר מכן ניקח את הגוון Creme Brûlée עם מברשת הערבוב ונעבור מתחת לגוון הקודם להשתלבות.

6. שלב ששי- המסקרה, לאחר סיום הנחת הצלליות בעפעף התחתון נעבור גם על הריסים התחתונות במסקרה, הבחורה בסרטון משתמשת במסקרה Tarte Lights Camera Lashes Mascara

 

 

תגובה (1)

  1. […] ראשון, הצלליות, נשתמש ב- Sigma Brilliant & Spellbinding Eye shadow […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *